donderdag 7 oktober - Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Marije Veen - WaarBenJij.nu donderdag 7 oktober - Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Marije Veen - WaarBenJij.nu

donderdag 7 oktober - Niagara Falls

Door: EMMM

Blijf op de hoogte en volg Marije

13 Oktober 2010 | Canada, Niagara Falls

Donderdag 7 oktober 2010 - Niagara Falls uit te spreken als: de watervallen

Vandaag om half 8 de wekker want er stond een behoorlijke afstand op het programma. Vanaf Middletown reden we naar Williamsport voor de lunchstop. Maar aangezien we hier om half 12 daar al waren zijn we alleen voor een “ditje & datje” ( lees: eten en wc-bezoek) gestopt bij een op en top Amerikaanse bar. Hier zat wel geteld 1 klant aan een kan bier dus we waren zo geholpen en gelukkig ook zo weer weg.

Daarna verder gereden naar onze volgende stop de Niagara Falls, een rit van 4 uur. Onderweg veel mooie natuur en echte Amerikaanse vrachtwagens gezien. Inmiddels hebben we nu dus ook een Canadeese stempel in ons paspoort! We zaten met ons hotel namelijk aan de Canadese kant van de watervallen.

Na aankomst bij ons hotel zijn we lopend naar de Niagara Falls gegaan, als snel hoorden we het geraas van het water en niet veel later zagen we ze dan ook echt! Het is moeilijk te beschrijven hoe het er uitzag, de watervallen, het mooie weer en de regenbogen. We hebben ons dan ook uitgeleefd met de fototoestellen. Het plan was om vanavond ook de Mist of the Falls te gaan beleven, maar helaas gingen de boten om een of andere reden niet.

Dus ipv de boottocht hebben we een hapje gegeten met uitzicht op de watervallen. Hier kwamen we er ook achter dat dit restaurant het van het uitzicht moest hebben en niet van het eten, helaas. Na het eten met de taxi richting het Hard Rock café (die cafés zitten echt overal in Canada en Amerika!) daar een drankje gedaan en de dames op naar het hotel. De heren wilden nog even op stap en die kwamen dus later die nacht ‘thuis’. Ze hebben ervaren dat je in een stripclub op tijd moet zeggen dat het mooi genoeg is, want voor je het weet ben je 3 liedjes, en een hoop geld verder!
;-)

Quote of the day: Even een ditje en een datje.