ff wachten.. - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marije Veen - WaarBenJij.nu ff wachten.. - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marije Veen - WaarBenJij.nu

ff wachten..

Blijf op de hoogte en volg Marije

25 December 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

24-12-14
Vandaag is de laatste dag op het Noordereiland na wat te hebben geluierd en onze bagage te hebben gereorganiseerd (de koffers moesten weer dicht kunnen want we moeten de auto inleveren) zijn we gaan ontbijten aan de rand van de zee. Ook zijn we naar een zeer mooi, groot en gratis (kan NL een voorbeeld aan nemen) museum met de naam Te Papa geweest. Aansluitend weer eens een drankje gedaan op een terras en nog bij een kunstgalerij binnen gekeken. Inmiddels was het al tijd om de auto op te zoeken om naar de boot te gaan. De auto moesten we hier achter laten, best apart want we moesten de sleutel in een soort brievenbus gooien en dan zou het goed zijn. (we zijn benieuwd haha!) Nadat we op de boot mochten duurde het even voordat we gingen varen, dit bleek te komen doordat er wagons van de trein niet goed waren geparkeerd. (want ja er ging een trein mee aan boord) Toen dit in orde was konden we dan beginnen aan de overtocht naar het Zuidereiland, na ruim 3 uur kwamen we aan in Picton. Hier stond onze kanarie gele Ford Ecosport op ons te wachten. Helaas heel wat minder luxe dan den Highlander maar ach nog steeds beter dan een Toyota Yaris waar we voor hebben betaald ;) Gelukkig hoefden we niet ver en binnen een half uurtje waren we in Blenheim aangekomen waar we snel boodschappen hebben gedaan en hebben ingecheckt.

Groetjes van ons

• 25 December 2014 - 17:25

Janny:

Ha vakantie gangers,we hadden niet goed ingelogd,dus vandaag al jullie geweldige berichten gelezen en de prachtige foto's bekeken. Geniet ervan,volgens ons is het prachtig daar

• 25 December 2014 - 21:27

Marije Van Veen:

dankjullie wel! fijne feestdagen!

• 26 December 2014 - 10:24

Ons:

Geniet dit laatste stuk van de reis nog maar enorm van het land en elkaar. Genoten van jullie walvis foto's op de app. Het is al een plezier om zo met jullie mee te reizen en jullie belevenissen te mogen ervaren. Dank jullie wel.xxx

• 26 December 2014 - 10:27

Mama:

Ps: al quiltwinkels gespot:)?

• 27 December 2014 - 08:51

Marije Van Veen:

haha nee we letten wel op maar nog geen 1 quiltwinkel gezien!