Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Marije Veen - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Marije Veen - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Marije

10 Juni 2015 | Nederland, De Meern

Een paar maanden geleden besloten Joyce en ik op vakantie naar Tsjechie te gaan. Samen hebben we een globale route uitgestippeld en hierna is touroperator Joyce er mee aan de slag gegaan. Super fijn dat alles op 'papier' staat zodat we weten waar we de mooiste dingen kunnen gaan bezichtigen.

Nu is Michael bezig een goede navigatie-app op mijn telefoon aan het zetten zodat we wel weten waar we heen moeten, wel net zo handig. Ook voor de nodige muziek op de usb-stick en films op de laptop wordt gezorgd. Eigenlijk is het enige wat ik nog moet doen mijn tas in pakken en de zon bestellen!

Ik heb er zin in!

Groetjes Marije & Joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Naar de VS met Eddy (E), Martijn (M) en Marieke (M)! Greetz Marije (M)

Actief sinds 27 Sept. 2010
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 31319

Voorgaande reizen:

13 Juni 2015 - 21 Juni 2015

Roadtrip met Joyce Duitsland en Tsjechie

10 December 2014 - 07 Januari 2015

Eindelijk, 1 van onze droomreizen!

02 Oktober 2010 - 25 Oktober 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: